FAREM
2 ACTIVITATS:
1) Veiem
el conte “Els Emats compten fins a 10” i fem les seguents preguntes:
-
Quants amics hi ha al principi? Zero
-
Qui és la primera a arribar? La tortuga
-
Quan arriba el gos, hi ha la tortuga i el mico...quants amics són en
total? 3 amics
-
I Quan arriben el gat i el ratolí, quants són ara? 5 amics
-
Amb l’arribada de la mosca...quants amics són? 10 amics
2) La
segona activitat serà un joc:
EL
MOLI DIU…
En
aquesta sessió seguirem les indicacions del MOLI …i donarem als
alumnes directrius de diferents accions i ens hauran d’imitar. Així
treballarem entre d’altres aspectes, tot el que refereix a
orientació
espacial, als conceptes “de cara i d’esquena”,…
Exemples
d’accions o ordres,
-
«El MOLI diu: “ fem dos salts endavant”».
-
«El MOLI diu: “fem tres salts endarrera”».
-
«El MOLI diu: “ ens posem de cara a la televisió”».
-
«El MOLI diu: “ens posem d’esquena a la porta del menjador”».
-
«El MOLI diu: “ens posem a sota la taula del menjador».
-
«El MOLI diu: “ens posem a sobre la cadira”».
-
«El MOLI diu: “anem davant de la nevera i fem dues passes enrera».
-
«El MOLI diu: “ens estirem a terra”».
-
«El MOLI diu: “anem a la nostra habitació i ens posem al sobre
del llit».
-
«El MOLI diu: “anem a la finestra que tinguem més aprop i ens
posem a sota”».
-
«El MOLI diu: “anem davant de la dutxa».
-
«El MOLI diu: “ens estirem a terra”».
-
«El MOLI diu: “ens posem darrera una cadira”».
-
«El MOLI diu: “aixequem una cama ”».
També
podem oferir que siguin els nens i les nenes que ens proposin
fer un
moviment.
Si desitjeu veure la sessió d'emat feta per zoom amb els nens de la classe, visiteu la carpeta compartida del Drive.
No hay comentarios:
Publicar un comentario