P4: LLENGUATGE MATEMÀTIC ACTIVITAT 2


AVUI US PROPOSEM FER AQUESTA ACTIVITAT…

PRIMER DE TOT , ANEM A COMPTAR DE 0 A 10 I DE 10 A 0 AMB ELS DITS, COM VOSALTRES JA SABEU. PER CERT, AL BLOG TROBAREU UN VÍDEO DE COM FER-HO CORRECTAMENT. LA JESSICA , LA PROFESSORA DE P3 A, HA FET UN VÍDEO ON ENS RECORDA COM FER-HO CORRECTAMENT. https://karmelinfantil.blogspot.com/2020/03/emat-comptem-amb-els-dits.html

BUSQUEU PER A CASA, OBJECTES QUE TINGUIN FORMA DE CERCLE, FORMA DE QUADRAT, FORMA DE TRIANGLE I DE RECTANGLE. PODEU FER EN UN FULL (AMB L’AJUDA DE LA FAMÍLIA) , 4 COLUMNES I ANAR ESCRIVINT UNA O DUES COSES QUE HAGUEU TROBAT PER LA CASA AMB CADA FORMA. VA , US DONEM UNA PISTA...UN PÒSTER O UN QUADRE,, UN RELLOTGE, UNA TEULADA, UN TALL DE FORMATGE,...VINGA...AVIAM QUE TROBEU…

US DEIXEM UNA ALTRE PROPOSTA...RECORDEU AQUELLS BITS DE NOMBRES QUE VAU FER? DONCS N’AGAFEU UN...I NO L’ENSENYEU A NINGÚ. ARA...LI PREGUNTEU A ALGÚ DE LA FAMÍLIA … “SAPS QUIN NÚMERO TINC?” I  LI ANIREU DONANT PISTES PERQUÈ L’ENCERTI...PER EXEMPLE, SI TINC EL 3...PUC DIR “ÉS MÉS GRAN QUE 2”...I AIXÍ FINS QUE L’ENDEVININ…

I PER AVUI, JA ESTÀ! RECORDEU QUE HO PODEU FER QUAN US VAGI BÉ, NO US AGOBIEU. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario